WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

woensdag 19 maart 2008

De bibliobus in het nieuws















Zojuist wees Pientjepienter me erop dat RTV Rijnmond aandacht heeft besteed aan het stopzetten van de bibliobus. Het zal wel op meer blogs verschijnen, maar hoe meer hoe beter lijkt mij, daarom meld ik het ook even. Kijk en luister hier.


En bovendien ben ik van mening dat de bibliobus behouden moet blijven.

4 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Nog bedankt dat je dit zo snel op je blog hebt gezet!
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Maar wat wel jammer is, is dat het vandaag niet lukte het filmpje op het werk te openen... Ik hoorde trouwens dat de pers nog veel meer belangstelling heeft getoond, vaiërend van Reformatorisch Dagblad tot Volkskrant.
    Met groet van schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja schrijver, het filmpje dient zich met de Realplayer te openen, maar die ondersteunen wij te Hoofddorp niet.
    Maar goed, het gaat om de constante aandacht voor de bussen, nietwaar?
    GhrPP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Pientje,
    Ja, zoiets vermoedde ik al, al ben ik altijd geneigd het eerst aan eigen onkunde te wijten. Maar anderen hadden dezelfde ervaring. Er zijn belangrijker dingen om te ondersteunen dan een Realplayer. Als 'wij te Hoofddorp' dat nou maar wél doen.
    Groet van schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen