WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 21 maart 2008

Paasadvies

'Stop niet al je eieren in één mandje' is een bekend economisch advies.
Misschien ook buiten de economie bruikbaar.






Foto gevonden via Google-afbeeldingen


En bovendien ben ik van mening dat de bibliobus behouden moet blijven.

6 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Beter één ei in de koekenpan....
    Maar wel knus, al die eitjes bij elkaar!
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Het was slechts gebrek aan inspiratie gecombineerd met drang tot bloggen...
    Kreeg ik maar elke dag zo'n mooi artikel uit het oud papier.
    Dag, schrvdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Schrijver,
    Het is een leuke paasfoto!
    Wij hebben hier zo'nzelfde foto, maar dan met pompoenen (in de herfst genomen). De mand was voor bosmuizen wel een beetje zwaar!
    Als er iets bruikbaars bij het oud papier komt sturen we het op!
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anna,
    Dat moet dan wel een grote mand geweest zijn. 'Een beetje zwaar' lijkt me dan ook een béétje eufemistisch.
    Wat betreft het oud papier: graag!
    Groet van schrvrdzs
    p.s. Eindelijk eens een verificatiewoord dat je uit kunt spreken: olabak (ijsdoos dus?).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Schrijver,
    Ook al zo koud!
    Buiten hagelt het.
    Groet, Anna
    p.s. Hier:'plsrups'

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anna,
    Als je maar genoeg te lezen hebt tot de bibliobus weer komt, dan kun je elke hagelbui doorstaan. Ik ga nu iets schrijven over de Engelse koningin & de bibliobus.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen