WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 14 maart 2008

Nog één nachtje slapen (Pauze 5)











Bron: Flickr, foto: Io83


En bovendien ben ik van mening dat de bibliobus behouden moet blijven.

8 opmerkingen:

  1. Ik ook niet, nog lang niet zelfs, nog
    ontelbare nachtjes slapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ben ik jarig :-)

    Prachtige foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je lekker uitgerust bent! Verheug me weer op je stukjes. En gaat dat v/h voor je naam dan ook weer weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Mareikie,
    Tja, het moet maar weer, want als ik de Dingen niet doe in de week waarin ze moeten, vrees ik dat ik er al gauw helemaal mee ophou. En in bloggen-op-zich heb ik ook wel weer zin gekregen. Dat v/h is als het goed is nu weer weg.
    Tot maandag! Groet van schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer met ons meedoet! Ik was wel een beetje verdrietig door het v/h

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Pientje,
    Zoals je gemerkt hebt liet ik ook toen ik v/h was nog wel eens iets van me horen. Maar inderdaad, ik zit weer op m'n blog.
    Groet van v/h v/h schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen