WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

maandag 24 maart 2008

Op weg naar de meubelboulevard?


















(Vrij naar Pim Fortuyn.)

Voorlezen kan ook.


En bovendien ben ik van mening dat de bibliobus behouden moet blijven.

6 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Doen mensen dat nog steeds?
    Je 'posting'is al echt 'vintage'; Ding#8! Dat lijkt al maanden geleden!
    Groet, Anna
    oyobb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Wat bedoel je met 'doen mensen dat nog steeds': naar de meubelboulevard gaan of lezen?
    Wat Ding 8 was ben ik vergeten en ga ik nu even opzoeken.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ja Ding 8 waren de generators, waar ik toen zo'n hekel aan had. Soms komen ze toch van pas.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eerste. Je kan toch bestellen op internet.
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit de Metro van 25-3:

    'Duizenden bezoekers

    Woonboulevards: geweldige drukte

    STORMLOOP. De meubelboulevards hebben gisteren een stormloop aan bezoekers te verwerken gekregen. Dat blijkt uit de bezoekcijfers van een aantal grote woonwinkelcomplexen. Het slechte weer bewoog veel Nederlanders tot een bezoekje aan een overdekte winkelgalerij.
    De Villa Arena Amsterdam trok "tienduizenden bezoekers" en Woonmall Alexandrium III stelt "50 procent meer bezoekers" te hebben ontvangen dan op tweede paasdag 2007. De meeste meubelboulevards hadden extra voorzieningen getroffen voor kinderen, zoals poppenspelers, paashazenraces en muzikanten. ANP'

    BeantwoordenVerwijderen