WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

donderdag 24 december 2009

Recycling 2























Net als vorig jaar een digitale versie van een in een ver verleden gemaakte kerstkaart. Ik schat deze op ruim 20 jaar.

Ik wens alle lezers van dit blog een plezierige en vredige kerst!

5 opmerkingen:

  1. Fijne kerstdagen! Prachtig zijn ze, die kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Festina,
    Dank je! Lees ter relativering maar even (als je tijd hebt) mijn p.s. van vorig jaar...
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen Schrijver en een toast op een nieuw en liefst een heftig blogjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha WvS,
    Dankjewel! En een aai voor S en B. Wens ze maar sterkte met het vuurwerk. (Ik had vroeger twee poezen die het niet met elkaar konden vinden, maar tijdens het vuurwerk zaten ze samen onder de bank.)
    Groet, schrvrdzs
    p.s. En ik verheug me al op alle foto's die je volgend jaar hopelijk zult maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ schrijver: die had ik ook al gezien (anders had ik nu een minderwaardigheidscomplex gehad!)

    BeantwoordenVerwijderen