WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 4 december 2009

Kaart&boek 18 + kooptip
















Kaart: Collectie Sint Nicolaas Museum


Naschrift: Ik zag dat ik vorig jaar een iets afwijkende versie van deze kaart heb geplaatst, onder een iets afwijkende blogtitel, zie hier.

7 opmerkingen:

  1. Schrijver,
    Ken je deze site al: www.helemaalnietleuk.nl ? Leuk qua kooptip...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tenaanval,
    Ik had er wel 's een blik op geworpen, maar toen niet echt begrepen waar het over ging. Nu heb ik iets langer gekeken en ik neem aan dat de bedoeling is te laten zien wat voor onzindingen er allemaal op de markt zijn? Maar dat wist ik allang!
    Daar drijft volgens mij de economie voor een groot deel op.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schrijver,
    Blijkbaar had je het geluid niet aan staan toen je naar die site keek, of je vond het zo vreselijk dat je nergens op geklikt hebt. Moet je toch eens proberen... Dat is namelijk de grap ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Tenaanval,
    Nee, ik had niet doorgeklikt. Maar nu wel. Wat een irritante stem, maar een goeie boodschap! Toch wel leuk ;-)
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Tenaanval,
    Nu lees ik ineens 'jawel' en vraag me af: is het soms de stem van Meneer de Uil? Dan moet ik mijn mening herzien: die mag natuurlijk.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schrijver,
    Het is de stem van Wim T. Schippers. Die maakt ook op de radio reclame voor boeken. Jawel is volgens mij niet typisch voor hem, hij is meer van Joe (als in koe, dus: hoe gaat het met joe?).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Tenaanval,
    Wat weet jij toch veel!
    Als het Wim T. Schippers is, die ik niet echt goed ken, maar die toch wel enkele associaties oproept, waarvan ik niet weet of ze kloppen: VPRO, Barend Servet e.d. (ik kan het natuurlijk googelen als ik wil), dan verklaar ik e.e.a. voor OK! Wat wel weer iets zegt over het belang dat ik hecht aan 'grote namen'...
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen