WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

donderdag 10 december 2009

Me2




















Boomgaardsstraat/hoek Witte de Withstraat (zie hier), Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, wereld, heelal.

Ken Lum, Melly Shum hates her job, 1990


Foto hier gevonden.

9 opmerkingen:

  1. Ha Edwin,
    Een kunstwerk. Het hangt er al zolang ik me herinner en vandaag moest ik er ineens aan denken...
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom op; het is bijna vakantie!
    (woord: readruli)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vakantie? Helaas niet... Wij leveren ook tussen kerst en nieuwjaar gewoon collecties. Mensen in zorginstellingen hebben immers ook nooit vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat die collecties toch niet zelf brengen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Tenaanval,
    Nee, daar heb je gelijk in. Vandaar dat ze bij de Vervoersdienst óók geen kerstvakantie hebben.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen