WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

vrijdag 31 oktober 2008

Lkkr lzn 8 (van Henk)


















Klik op de foto om hem te vergroten.

Deze leuke foto kreeg ik van Henk, alias dr. henkenstein. Hij maakte hem vorig jaar op de Kunst- en Natuurroute in Wemeldinge (Zeeland). Henk, hartelijk dank!

(Zo is zo'n blog nog 's vol te houden, als deze & gene je wat toestuurt.)

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoelde: niets te danken, graag gedaan, maar er ging iets mis met kopiëren en plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Schrijver en ook Henk,
    Mooi beeld en leuk jurkje!
    Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Henk,
    Hier wordt het alleen maar raadselachtiger op! Heb jij de tekst
    'niets te danken, graag gedaan' ergens klaarstaan zodat je hem alleen maar hoeft in te plakken?? Dan doe je blijkbaar veel dingen waar je voor bedankt wordt...
    Nogmaals dank en groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anna,
    Zo'n jurkje kan jij vast ook wel naaien! En die haarband is ook mooi, vind je niet? En een boek in een bijpassende kleur maakt het helemaal af.
    Groet, schrvrdzs
    p.s. Henk organiseert elk jaar de kinderboekenweek in zijn bibliotheek; zou hij iets kunnen hebben aan het ballonvaartidee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Schrijverdezes: nee, ik wilde eerst meteen via Netvibes reageren, maar dat lukte niet. Dus tekst geselecteerd en gekopieerd en reschtstreeks naar jouw weblog. Blijkbaar heb ik daarna nog iets geselecteerd en gekopieerd en dat geplakt.

    Leuk, die ballonvaart; misschien willen de bosmuizen hier een tijdje logeren?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Henk,
    Ik meende het niet helemaal serieus hoor, over dat plakken... Ik begreep wel dat het zoiets moest zijn. Hoort het wel te kunnen, direct reageren in Netvibes?
    Ja, mooi hè, die ballonvaart! Heb je hun vliegtuig ook al gezien?
    Ik vermoed dat de j.m. (de jonge muizen) als ze je uitnodiging lezen helemaal opgewonden raken. Ze hebben per slot ook nog een Zeeuws vriendje waar ze 's langs willen. En dan logeren in een echte bibliotheek!
    Ik hoop maar dat Anna niet zegt: schrvr wat roep je nu weer over me af?! O,o, bezint eer gij begint, maar nu is het te laat...
    Groet van schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Schrijver,
    Wat een leestip weer! Natuurlijk hoort er bij een luchtig zomerjurkje een boek met een frivole omslag. Voordat ik aan m'n jurkje begin ga ik in de bus kijken of m'n lapje wel genoeg leesstof biedt.
    Groet, Anna
    p.s. Ik denk dat de kinderen het geweldig vinden om aan een ballon langs het plafond van de bieb van Henk te vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen