WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

zaterdag 18 oktober 2008

Weer iets voor mijn lezers uit het oosten des lands


Bron: Flickr, foto: serni
Slideshow serni


Oosterse dames (en eventuele heren) en andere liefhebbers van Willem Wilmink, voor zover jullie niet NRC Handelsblad lezen: op de 'Achterpagina' van 'Zaterdag &cetera' staat vandaag een column van Rascha Peper over Wilmink, n.a.v. het boek Hier is Prins Zonneschijn. Haar stuk zal jullie denk ik wel bevallen. O.a. te lezen in de bibliotheek.

4 opmerkingen:

  1. ik heb het nu gelezen,eindelijk de krant van het weekend uit;)
    Ja ik vond het mooi beschreven
    Lang geleden heeft hij bij ons in de bibliotheek een avond verzorgd ,met een muziekgroep erbij,was toen erg de moeite waard Sindsdien ben ik fan...
    met een paar woorden zeg je meer dan soms met moeilijke verzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Steenwijk23,
    Dan ga je Hier is Prins Zonneschijn zeker ook lezen?
    Groet van schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen