WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

zondag 30 mei 2010

Biebgeruis















Dit is de PATRULL luchtreiniger van Ikea. Wat zou het heerlijk zijn als hij desgewenst de geur van oude boeken kon verspreiden...

4 opmerkingen:

  1. Dan heb ik toch geloof ik liever de geur van een strandwandeling of een restaurant waar net een heerlijk maal wordt opgediend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Edwin,
    Mijn verzuchting werd slechts ingegeven door dat bibliothecaire geluidsniveau hoor ;-)
    Voor de geur van zee en strand moet je daar gewoon naartoe en een 'heerlijk maal' ruikt vrees ik altijd naar vlees braden en daar ben ik geen voorstander van zoals je weet...
    Oude boeken ruiken trouwens écht lekker vind ik, maar dat is meer als je je neus erin steekt.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien bestaat dat wel? Net als voor stofzuigers?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Annie,
    Als je het een keer tegenkomt hoor ik het graag ;-)
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen