WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

donderdag 21 januari 2010

Onderweg



















Op The Denver Public Library's photostream op Flickr vond ik ook deze foto (vermoedelijk van plm. 1950), die ik te mooi vond om niet even over te nemen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto, zulke dingen zouden ze op stations neer moeten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ton,
    Ja, dat zou best handig zijn. Maar dan heb je nog geen ander boek natuurlijk. Dus misschien moeten we het toch maar niet doen, want wie in de bibliotheek is neemt waarschijnlijk weer iets te lezen mee. En een van onze doelen is toch 'leesbevordering' (dacht ik).
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen