WELKOM OP MIJN WEBLOG

Dit blog is in de loop der jaren veranderd. Ooit ging het vooral over de bibliotheek, nu gaat het meer over lezen en taal. (Wie denkt: de bibliotheek gaat toch óók over lezen en taal, ziet dat anders dan ik.) Ooit werd het elke dag bijgehouden, nu minder regelmatig. Wat hetzelfde gebleven is: opmerkingen zijn van harte welkom.

zaterdag 21 november 2009

Kaart&boek 14

Voor Anna en de commune idtvdb:






















Tanneke Wigersma, Lekker lezen, Manó Kinderboekenpromotie, Dronten

4 opmerkingen:

  1. Ha Schrijver,
    Ik was er even stil van, wat een dik leuke kaart! Dat varkentje met die muis op z'n hoofd is zo grappig en zie je dat die andere muis een boek leest? De j.m. staan om de laptop heen te springen, vol ongeduld omdat ze nog een keer willen kijken. Nou, snel dan. Heel erg bedankt!
    Groet, Anna
    'kedodidu', (zelfs het vrfctwrd is vrolijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anna,
    Graag gedaan! Als je het mij vraagt lezen allebeí de muizen een boek trouwens...
    Hebben de j.m. al geprobeerd de opstelling na te maken? Maar misschien is het moeilijk om een varkentje te vinden dat mee wil doen? Met egel lijkt het me toch iets minder prettig voor de bovenste muis.
    Ik heb nog een kaart met boeken en muizen, maar die is misschien een beetje eng. Willen jullie hem zien of maar liever niet?
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Schrijver,
    Was het maar waar dat er idtvdb zo'n mooi roze varkentje woonde, wij zouden het reuze tof vinden. Misschien is er wel een varkentje dat dit leest en wil verhuizen ndtvdb! Bovenop een egel lezen wordt niets, dat denk ik ook.
    Nou, laat maar komen die volgende kaart, staat er een poes op? 'Of twee poezen', zeggen de j.m.. We zijn benieuwd.
    Groet, Anna
    'hoica'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anna,
    Dat was goed geraden. Zet je schrap, daar komt hij.
    Groet, schrvrdzs

    BeantwoordenVerwijderen